Ve společnosti Renewtech rozumíme vašim problémům. Proto jsme vytvořili RenewCare - naše komplexní řešení údržby třetí stranou (TPM). RenewCare je navržen tak, aby prodloužil životnost vašeho IT hardwaru a zároveň vám ušetřil až 70 % nákladů na infrastrukturu.
Zjednodušte si udržitelnou údržbu IT a maximalizujte potenciál svého hardwaru.
● Globální podpora 24/7 pro veškerý váš síťový, úložný a serverový hardware
● Maximalizujte potenciál svého hardwaru pomocí nákladově efektivní údržby
● Zjednodušte si údržbu díky podpoře více dodavatelů
● Globální přizpůsobitelná IT podpora, která vyhovuje vašemu podnikání
● Záruka prvního vyřešení všech problémů s hardwarem
● Udržitelné a k ESG šetrné zmírňování dopadů elektronického odpadu
Udržitelné a k ESG šetrné zmírňování dopadů elektronického odpadu
Náš tým certifikovaných odborníků na servis v terénu a pokročilých inženýrů 3. úrovně je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
RenewCare poskytuje výjimečný globální servis a podporu pro veškerý hardware vašich datových center (síť, úložiště a servery) od výrobců OEM, včetně:
Flexibilní údržba serverů na míru vašim potřebám
Naše přizpůsobitelné úrovně služeb vám umožní doladit úroveň služeb a přizpůsobit smlouvu vašim konkrétním požadavkům. Potřebujete přidat nebo odebrat zařízení? Žádný problém! Zajistíme, aby údržba vašeho serveru vždy odpovídala vašim vyvíjejícím se obchodním požadavkům.
24 X 7 X 4
- 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- Prvotní diagnostika po telefonu
- Terénní inženýr na místě (v případě potřeby do 4 hodin od kontaktu se zákazníkem)
9 X 5 X 4
- od 8:00 do 17:00, od pondělí do pátku
- Prvotní diagnostika po telefonu
- Terénní inženýr na místě (v případě potřeby do 4 hodin od kontaktu se zákazníkem)
Následující pracovní den
- Prvotní diagnostika po telefonu
- Terénní inženýr na místě (v případě potřeby do 4 hodin od kontaktu se zákazníkem)
Maximalizujte potenciál svého hardwaru pomocí nákladově efektivní údržby
Výrobci originálního vybavení (OEM) neustále prosazují svůj nový hardware. Často ukončují podporu starších modelů. A to i v případě, že jim zbývají roky potenciálního používání po určených datech ukončení provozu (EOS) nebo ukončení životnosti (EOL).
Díky službě RenewCare můžete prodloužit podporu pro své stávající zařízení i po vypršení záruky OEM. Naše plány údržby stojí zlomek toho, co byste zaplatili výrobci OEM - obvykle jen 30 až 70 % jeho poplatků za identické zařízení.


Reliable IT support - Anytime, Anywhere!
Globální podpora při prvním řešení
Získejte nepřetržitou celosvětovou podporu, která udrží vaše IT systémy stabilní, se zárukou vyřešení problému při první návštěvě nebo s měsíčním kreditem na údržbu.
Komplexní záruka a podpora
Využijte flexibilní možnosti záruky a podpory, a to i pro použitá nebo zastaralá zařízení.
Úspora nákladů na údržbu a hardware
Ušetřete 30-70 % nákladů na údržbu a 55-90 % nákladů na zařízení a zároveň prodlužte životnost zařízení a spravujte sítě na jediné platformě.
Zjednodušená údržba více dodavatelů
Zjednodušte si údržbu díky jedné smlouvě, která se vztahuje na veškerý hardware bez ohledu na značku.
Spolehlivá instalace a podpora na vyžádání
Získejte transparentní nabídky na instalace a podporu na vyžádání bez dlouhodobých závazků.
Ekologicky šetrná řešení
Podporujte udržitelnost prodlužováním životnosti zařízení, opětovným využíváním zdrojů a snižováním množství odpadu prostřednictvím recyklace.
Globální podpora 24/7 pro veškerý váš síťový, úložný a serverový hardware
Náš tým certifikovaných odborníků na servis v terénu a pokročilých inženýrů 3. úrovně je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
RenewCare poskytuje výjimečný globální servis a podporu pro veškerý hardware vašich datových center (síť, úložiště a servery) od výrobců OEM, včetně:


Globální přizpůsobitelná IT podpora, která vyhovuje vašemu podnikání
Od globální vzdálené asistence až po hardwarové služby na místě. Náš globální tým certifikovaných servisních odborníků a pokročilých inženýrů 3. úrovně má rozsáhlé zkušenosti s úložným, serverovým a síťovým hardwarem. Kombinujte naše služby a vytvořte si dokonalý balíček podpory:
- Inženýrství na místě
- Vzdálené sledování
- Provozní podpora
- Údržba hardwaru
Udržitelná služba prodlužující životnost
RenewCare prodlužuje životnost hardwaru a snižuje spotřebu primárních materiálů. Prodloužením životnosti IT hardwaru zabraňujeme těžbě nových surovin a snižujeme produkci CO2 spojenou s výrobou nového hardwaru. Pozitivní dopad služby RenewCare a služby prodlužující životnost, vám pomáhá snížit dopad na životní prostředí.


Záruka prvního řešení
Mnoho poskytovatelů údržby tvrdí, že mají skvělou míru prvního vyřešení. RenewCare vám poskytuje záruku prvního vyřešení. Pokud nevyřešíme problém s úložným prostorem, serverem nebo síťovým hardwarem při první návštěvě, připíšeme vám na účet jeden měsíc údržby (a případného monitorování) daného zařízení.






















And many more!
On-site or remote – we cover it all
Through RenewCare, we furnish adaptable contracts encompassing a broad spectrum of services, ranging from online and phone-based hardware support to the replacement or repair of server, network, storage, or data center hardware. Our offerings encompass on-site engineering assistance, remote monitoring, operational support, and equipment maintenance. RenewCare also facilitates customization of these services, ensuring flexible options.
RenewCare – benefits across the globe
Renewtech distinguishes itself through its extensive global presence, catering to customers across the globe with pride. Our team comprises a substantial number of certified field service experts and Level 3 engineers with a wealth of experience within storage, server, and network hardware. They stand ready to assist on-site at your facility whenever the need arises. At Renewtech, our commitment to delivering professional, comprehensive support remains unwavering from inception to completion.


We offer support through:
First-time resolve guarantee
With our First-time resolve guarantee, failure to resolve your storage, server, or network hardware issue during the first visit entitles you to a credit equivalent to one month of maintenance (and monitoring, if applicable) for the affected device.
Engineering expertise
Our workforce includes a substantial team of badged field service experts and advanced Level 3 engineers with OEM experience in storage, server, and network hardware. These teams are strategically stationed in cities worldwide, ensuring rapid on-site assistance at your facility within a four-hour window.


Prodej a podpora
+45 72 440 277
Odpovídáme do 48 hodin ve všechny pracovní dny.
Otevírací doba
Pondělí až čtvrtek: 08.30-16.30
Pátek: 08.30-15.30